NISSAN PATROL 2.8 TD

NISSAN PATROL GR Y60


utahovaci momenty 2.8:Nejdřív 29, potom 113 pak povolit zpět o 360 stupňů a znova 26 , pak 118 - 127 a ty malý dvě M8 utáhnout 16 - 21.

převody diferenciálu:

GR Y60 2,8TD 4,625
GR Y60 4,2D 4,11 s manuálem 3,9 automat
GR Y61 3,0Di 4,375

olej:
Motor 10W-40 6,4 litru + filtr 0,7
Převodovka API GL-4 (75W-90) 3,9 litru
Rozvodovka API GL-4 (75W90) 1,9 litru
Přední diff. API GL-5 (80W-90H) 5,4 litru
Zadní dif. API GL-5 (80W-90H) 3 litry

 

 


cislo vin : zvedneš kapotu tak je v pravo vedle chladiče na rámu(z pohledu řidiče)

snimac otacek: za rozvodovim kolem čerpadla

Ventilová vůle -sací:                0,28 - 0,38 mm  - hot

                      -výfukový:        0,32 - 0,42 mm - hot

 

Tlak kompresní:                       24,5 - 30,4 bar 

Tlak oleje:                               3,2 - 4,3/3000 bar/rpm

Tlak v chladící soustavě:           0,78 - 0,98 bar 

Otevírání termostatu:                82°C

Napnutí řemenu:                      10 - 14 mm

                                               alternator/PAS/AC

Napnutí řemenu:                      7-9 mm

                                               AC

Řemen klínový:                        13 x 900

                                               13 x 1075

                                               13 x 775

Hodnota tlaku vstřiku 135 - 145 atm. nové se nastavují 140-150 atm. malinko si to sedne.


  ložiska svisleho čepu: 30304A - škodovka

  gufera předni nápravy: 34x44x6 dva za sebe

  gufera k zadnimu kardanu pod bubnem rucni brzdy: 50 x 72,5 x 19,5

  gufero vačky:  34x48x8

  gufero přední na kliku: 40x52x7

  gufero zadní na kliku: 80x100x10



Řídící jednotka žhavení a otáčkoměru: pravý přední sloupek pod plastem - u nohou spolujezdce


tlak turba : 2,8 TD - 0,84 až 0,91

demontaz prednich poloos: https://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?t=4654

 

 

 

 

 

 

Převodovka - označení ložisek 

A - Hlavní hřídel 
1.) pouzdro mosazné mezi mrkev a klikovku: vnitřní průměr 15,95; vnější=20,7; výška=17,5 
2.) simering 30x45x8 
3.) první kuličkové ložisko (ve zvonu) hlavní hřídele 6308 N 
4.) ložisko jehlové bez vnitřního i vnějšího kroužku=pouze klec (mezi mrkev a hlavní hřídel) 
5.) druhé kuličkové ložisko (v přepážce) hlavní hřídele 6308 N 
6.) ložisko jehlové bez vnitřního kroužku=pouze klec a vnější kroužek (pod kulisou řazení) HMR 3220 VI 
7.) kuličkové ložisko (mezi hlavní a redukční převodovkou) 6212 NC3 
8.) simering mezi hlavní a redukční převodovkou dvoubřitý (pružina na obou břitech) 
9.) kuličkové ložisko (mezi redukční převodovkou a rozvodovkou) 6213 N 
10.) kuličkové ložisko (před unašečem zadního kardanu) 6208 ZC3 
11.) simering unašeče zadního kardanu - s nohavicí 
12.) dvouřadé ložisko jehličkové v plastové kleci bez vnitřního i vnějšího kroužku (pod jednotlivými otočnými koly hlavní hřídele) 

B - stromeček hlavní převodovky 
13.) ložisko válečkové bez vnitřního kroužku 34x56x17 označené 7E-HR07II nebo DB503403A (ve zvonu pod pozicí 3.) 
14.) ložisko válečkové bez vnitřního kroužku 34x56x17 označené 7E-HR07II nebo DB503403A (v přepážce pod pozicí 5.) 
15.) kuličkové ložisko 63/22 XC3 (pod pozicí 6.) 

C - stromeček redukční převodovky 
16.) kuličkové ložisko (mezi hlavní a redukční převodovkou pod pozicí 7.) 6208 C3 
17.) kuličkové ložisko (mezi redukční převodovkou a rozvodovkou pod pozicí 8.) 207 RS 
18.) simering mezi redukční převodovkou a předním náhonem 

D - přední náhon 
19.) simering unašeče předního kardanu - s nohavicí 
20.) kuličkové ložisko unašeče předního kardanu přední 6306 
21.) kuličkové ložisko unašeče předního kardanu zadní 6306 

 

 

Dostupnost a ceny: 

1.) pouzdro - doporučuji koupit u Nissana - 203,- Kč 
2.) simering - normalizovaný 30x45x8 silicon - 30,- 
3.) ložisko kuličkové 6308 N - norma - 144,- 
4.) ložisko - pouze Nissan - 300,- 
5.) ložisko kuličkové 6308 N - norma - 144,- 
6.) ložisko jehlové (označení nemám, přijde až zítra) - norma - 360,- 
7.) ložisko kuličkové 6212 N - norma - 173,- 
8.) simering dvoubřitý - pouze Nissan - 280,- 
9.) ložisko kuličkové 6213 N - norma - 274,- 
10.) ložisko kuličkové 6208 Z - norma - 97,- 
11.) simering unašeče zadního kardanu s nohavicí - pouze Nissan - 780,- 
12.) jehličkové ložisko dvouřadé - zatím nezjištěno - u Nissana cca 1.000,-/ks 

13.) ložisko válečkové bez vnitřního kroužku 34x56x17 - pouze Nissan - 960,- 
14.) ložisko válečkové bez vnitřního kroužku 34x56x17 - pouze Nissan - 960,- 
15.) ložisko kuličkové 63/22 - norma - 527,- 

16.) ložisko kuličkové 6208 - norma - 84,- 
17.) ložisko kuličkové 6207 RS - norma - 100,- 
18.) simering - nezjištěno 

19.) simering unašeče předního kardanu s nohavicí - pouze Nissan - 149,- 
20.) ložisko kuličkové 6306 - norma - 80,- 
21.) ložisko kuličkové 6306 - norma - 80,- 

 

 

 

 

 

1.) pouzdro - doporučuji koupit u Nissana - 203,- Kč / objednací číslo Nissan: 32202-7F401 

4.) ložisko - pouze Nissan - 300,- / o.č.N.: 32272-01G00 

8.) simering dvoubřitý - pouze Nissan - 280,- / o.č.N.: 33111-31G00 

11.) simering unašeče zadního kardanu s nohavicí - pouze Nissan - 780,- / o.č.N.: 33142-01J01 

13.) ložisko válečkové bez vnitřního kroužku 34x56x17 - pouze Nissan - 960,- / o.č.N.: 32219-01G10 
14.) ložisko válečkové bez vnitřního kroužku 34x56x17 - pouze Nissan - 960,- / o.č.N.: 32219-01G10 

19.) simering unašeče předního kardanu s nohavicí - pouze Nissan - 149,- / o.č.N.: 33216-01J00 

 

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode