utahovaci momenty 2.8:Nejdřív 29, potom 113 pak povolit zpět o 360 stupňů a znova 26 , pak 118 - 127 a ty malý dvě M8 utáhnout 16 - 21.
převody diferenciálu:
GR Y60 2,8TD 4,625
GR Y60 4,2D 4,11 s manuálem 3,9 automat
GR Y61 3,0Di 4,375
olej:
Motor 10W-40 6,4 litru + filtr 0,7
Převodovka API GL-4 (75W-90) 3,9 litru
Rozvodovka API GL-4 (75W90) 1,9 litru
Přední diff. API GL-5 (80W-90H) 5,4 litru
Zadní dif. API GL-5 (80W-90H) 3 litry
cislo vin : zvedneš kapotu tak je v pravo vedle chladiče na rámu(z pohledu řidiče)
snimac otacek: za rozvodovim kolem čerpadla
Ventilová vůle -sací: 0,28 - 0,38 mm - hot
-výfukový: 0,32 - 0,42 mm - hot
Tlak kompresní: 24,5 - 30,4 bar
Tlak oleje: 3,2 - 4,3/3000 bar/rpm
Tlak v chladící soustavě: 0,78 - 0,98 bar
Otevírání termostatu: 82°C
Napnutí řemenu: 10 - 14 mm
alternator/PAS/AC
Napnutí řemenu: 7-9 mm
AC
Řemen klínový: 13 x 900
13 x 1075
13 x 775
Hodnota tlaku vstřiku 135 - 145 atm. nové se nastavují 140-150 atm. malinko si to sedne.
ložiska svisleho čepu: 30304A - škodovka
gufera předni nápravy: 34x44x6 dva za sebe
gufera k zadnimu kardanu pod bubnem rucni brzdy: 50 x 72,5 x 19,5
gufero vačky: 34x48x8
gufero přední na kliku: 40x52x7
gufero zadní na kliku: 80x100x10
Řídící jednotka žhavení a otáčkoměru: pravý přední sloupek pod plastem - u nohou spolujezdce
tlak turba : 2,8 TD - 0,84 až 0,91
demontaz prednich poloos: https://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?t=4654
Převodovka - označení ložisek
A - Hlavní hřídel
1.) pouzdro mosazné mezi mrkev a klikovku: vnitřní průměr 15,95; vnější=20,7; výška=17,5
2.) simering 30x45x8
3.) první kuličkové ložisko (ve zvonu) hlavní hřídele 6308 N
4.) ložisko jehlové bez vnitřního i vnějšího kroužku=pouze klec (mezi mrkev a hlavní hřídel)
5.) druhé kuličkové ložisko (v přepážce) hlavní hřídele 6308 N
6.) ložisko jehlové bez vnitřního kroužku=pouze klec a vnější kroužek (pod kulisou řazení) HMR 3220 VI
7.) kuličkové ložisko (mezi hlavní a redukční převodovkou) 6212 NC3
8.) simering mezi hlavní a redukční převodovkou dvoubřitý (pružina na obou břitech)
9.) kuličkové ložisko (mezi redukční převodovkou a rozvodovkou) 6213 N
10.) kuličkové ložisko (před unašečem zadního kardanu) 6208 ZC3
11.) simering unašeče zadního kardanu - s nohavicí
12.) dvouřadé ložisko jehličkové v plastové kleci bez vnitřního i vnějšího kroužku (pod jednotlivými otočnými koly hlavní hřídele)
B - stromeček hlavní převodovky
13.) ložisko válečkové bez vnitřního kroužku 34x56x17 označené 7E-HR07II nebo DB503403A (ve zvonu pod pozicí 3.)
14.) ložisko válečkové bez vnitřního kroužku 34x56x17 označené 7E-HR07II nebo DB503403A (v přepážce pod pozicí 5.)
15.) kuličkové ložisko 63/22 XC3 (pod pozicí 6.)
C - stromeček redukční převodovky
16.) kuličkové ložisko (mezi hlavní a redukční převodovkou pod pozicí 7.) 6208 C3
17.) kuličkové ložisko (mezi redukční převodovkou a rozvodovkou pod pozicí 8.) 207 RS
18.) simering mezi redukční převodovkou a předním náhonem
D - přední náhon
19.) simering unašeče předního kardanu - s nohavicí
20.) kuličkové ložisko unašeče předního kardanu přední 6306
21.) kuličkové ložisko unašeče předního kardanu zadní 6306
Dostupnost a ceny:
1.) pouzdro - doporučuji koupit u Nissana - 203,- Kč
2.) simering - normalizovaný 30x45x8 silicon - 30,-
3.) ložisko kuličkové 6308 N - norma - 144,-
4.) ložisko - pouze Nissan - 300,-
5.) ložisko kuličkové 6308 N - norma - 144,-
6.) ložisko jehlové (označení nemám, přijde až zítra) - norma - 360,-
7.) ložisko kuličkové 6212 N - norma - 173,-
8.) simering dvoubřitý - pouze Nissan - 280,-
9.) ložisko kuličkové 6213 N - norma - 274,-
10.) ložisko kuličkové 6208 Z - norma - 97,-
11.) simering unašeče zadního kardanu s nohavicí - pouze Nissan - 780,-
12.) jehličkové ložisko dvouřadé - zatím nezjištěno - u Nissana cca 1.000,-/ks
13.) ložisko válečkové bez vnitřního kroužku 34x56x17 - pouze Nissan - 960,-
14.) ložisko válečkové bez vnitřního kroužku 34x56x17 - pouze Nissan - 960,-
15.) ložisko kuličkové 63/22 - norma - 527,-
16.) ložisko kuličkové 6208 - norma - 84,-
17.) ložisko kuličkové 6207 RS - norma - 100,-
18.) simering - nezjištěno
19.) simering unašeče předního kardanu s nohavicí - pouze Nissan - 149,-
20.) ložisko kuličkové 6306 - norma - 80,-
21.) ložisko kuličkové 6306 - norma - 80,-
1.) pouzdro - doporučuji koupit u Nissana - 203,- Kč / objednací číslo Nissan: 32202-7F401
4.) ložisko - pouze Nissan - 300,- / o.č.N.: 32272-01G00
8.) simering dvoubřitý - pouze Nissan - 280,- / o.č.N.: 33111-31G00
11.) simering unašeče zadního kardanu s nohavicí - pouze Nissan - 780,- / o.č.N.: 33142-01J01
13.) ložisko válečkové bez vnitřního kroužku 34x56x17 - pouze Nissan - 960,- / o.č.N.: 32219-01G10
14.) ložisko válečkové bez vnitřního kroužku 34x56x17 - pouze Nissan - 960,- / o.č.N.: 32219-01G10
19.) simering unašeče předního kardanu s nohavicí - pouze Nissan - 149,- / o.č.N.: 33216-01J00